Reklama na breloku

Długie lata działania przemysłu marketingowego utarły miarodajne dość iluzoryczne mniemania pośród menadżerów i prezesów, ludzi najbardziej wpływowych w bractwach płacących obszerne finanse za przygotowanie i realizowanie konkretnych szkiców reklamowych. Gdy ogromna korporacja oddaje własne marketingowe zaplecze w ręce firmy trzeciej, oczekuje kompleksowego przygotowania całości - inaczej zarówno napisania strategii, scenariusza do reklamy. Cała produkcja gadżetów rodzaju BRELOKI AKRYLOWE PRODUCENT to dość przyjemny moment pracy firmy reklamowej, w czasie jakiej można wytworzyć ciekawe breloki oraz poznać dużo wybitnych osób zaangażowanych w reklamowanie danej marki i jej towarów. O wiele mniej przyjemne jest natomiast następnie dla samej firmy reklamującej się w telewizji płacić za czas antenowy oraz cały proces produkcyjny. Dziś w związku z tym coraz większe gadżety, w szeregu przypadków także te, które w ogóle wyprowadziły marketing na obszerne wody, odwracają się od telewizji i kosztownych reklam w niej. W miejsce tego coraz śmielej dosięgają po perspektywiczny elektroniczny marketing i breloki.