Organizacja imprez

Prawidłowo jest sporządzić ze spotkania notatkę, jaką obie osoby podpiszą - na tej bazie dokonuje się wszystkich rezerwacji w hotelach, salach, transporcie, restauracjach. Jednocześnie jest to moment przygotowania kosztorysu dla konsumenta. Kosztorys powinien być zaakceptowany przez konsumenta jeszcze przed podpisaniem umowy. Jest wtedy jeszcze czas na dopracowanie cenowych szczegółów, na ewentualne zmiany cen, detalów imprezy. Organizacja imprez żąda od organizatora elastycznego myślenia oraz działania - ogromnie sporadycznie zdarza się, że kontrahent akceptuje pierwszy przedstawiony mu kosztorys i scenariusz imprezy. Oto organizacja imprez. Konsument ma też swoją wizję przebiegu imprezy i wypada to uszanować, pragnąc z nim pracować w przyszłości. Po ustaleniu szczegółów kosztorysu, konieczne jest przygotowanie umowy wiążącej obie witryny, z nadzwyczaj wyraźnie wyszczególnionymi kwestiami finansowymi. Daty przedpłat, ich wysokość, termin zapłaty końcowej - im dokładniej określi się kwestie finansowe, tym prawidłowiej będzie się współpracowało przy organizacji imprezy.